Bebek Sepetlerim

balerin bebek süslemeli kumaşla kaplı, hasır bebek şekeri sepeti, kumaşlı çiçeklerle süslü.

asep11asep22asep33iletişim – ailarmehinli@yahoo.com

asep44bu modelin görselleri burada.

bebek şekeri sepeti
Bebek sepeti modellerin arasında keçe balerin figürlü hasır bebek sepeti yaptım. BEREN bebeğin baby shower partisinde şeker sunumu için şık ve zarif bir hasır sepet süsleme örneğidir. Sepet kumaşla kaplandı, dantel ve fistolarla tamamlandı. İster balerin bebek süsü, ister farklı bir keçe figürü sepeti tamamlayabilir. Kız bebek odasında aksesuar olarak da kullanılabilir.DEVAM…

asep66ASEPO1Bebek şekeri sepeti
Bir bebek sepeti süsleme örneği daha. Cansu Hanım keçe ayıcık figüründen oluşan bir hasır bebek sepeti süslememi istedi. Bebek şekeri sepeti süsleme işinde sepetin ön tarafta keçe yıldızı, arkada ise aydede figürü uyguladım. Sepet ekru dantel ve fırfırla tamamlandı. İnci boncuk da cabası. Devamı burada.

ASEPO2asep00ALİ bebeğin prens figürlü bebek sepetiasep000bu modelin görseller için sayfaya buyurun.omersepbebek şekeri sepeti
Ömer Ilgaz bebek için bebek şekeri sepeti süslemesi yaparken hasır sepet, fırfır, keçe ayıcık, bulut gibi figürler kullandım. Bu el yapımı sepet modelinde gene istek üzerinde ekru ve mavi fırfır kullandım. Resimler burada.

kutı1Şirin Hanım’a bir sene önce anı defteri yapmıştım. Sevgili Şirin’le yeniden bir araya gelip, 1 yaşına basan Lal kızımız için bebek anı kutusu hazırlamak beni çok mutlu etti. Annesi anı kutusunu sade bir şekilde, bebeği ise lila renklerde yapmamı istedi; lila renkte keçe puantieyli harflerden oluşan ismi ise kutunun alt tarafına uyguladım. Lal için hazırladığımı sizinle paylaşmak istedim.

kuti2Lal Bebek

sando1BEYZA ZEYNEP bebek için bebek anı sandığı yaptım. Tüm görseller burada.

sando2anne baba kucaklarında bebek kuklalar.

About aylarchoco

Sevgili anne babalar, güzel olan her şeyi o kadar çok seviyorum ki inanılmaz. İstanbul'da bebek çocuk tekstili ve süs ürünleri üzerine bir butiğim var. Sıra dışı ürünlerimi ve ürettiklerimi facebook Bebechocolate adlı sayfanın fotoalbümlerinde ve 10 marifet adlı sitede ve instagramda görebilirsiniz. Yıllarca başka işlerle uğraşıp, oğlum dünyaya geldikten sonra hayatımın akışını değiştiren bir iş. Hiç bilmediğiniz çocuk dünyasına girişimin ardından, hiç bilmediğiniz işe atılma. Bir masal BEBECHOCOLATE, oğlumun kısmetine açtığım bir iş; bebeklere ait çok şey var içinde. Mağazama getirdikleri o bebek kokusunu her gün hissetmek istiyorum. Bir de el emeği ürünlerini üretmek ayrıca bir zevktir.

Bir Cevap Yazın

Ziyaretçi Sayısı

  • 460,363 hits
