Şatoda Prenses Kapı Süsü

DSC07538

Tülay Hanım’ın minik kızı NİL için şatoda prenses temalı, kaşmir keçenin pembe, lila, kum rengi ve krem tonlarında romantik bir kapı süsü hazırladım. Keçe prenses için fransız dantelden, ipek kumaştan bir elbise diktim, saçına prenseslere layık taşlı incili taç taktım. Şatonun çatılara adeta cennet bahçesinden fırlamış kuşları kondurdum, şatoya hareket katmak için bulutlarla tamamladım. Annesi sevgili Nil için kelebek ve uğurböceği figürleri tercih etmiş. Kelebek ve uğurböceğini elyaf dolgulu olarak diktim. Bu işi seviyorum gerçekten. Tülay Hanım bana sınır koymadı, insanın birşey de sınırsız olma lüksünün olması ne güzel, yani neredeyse sınırsız Kumaş çiçeğindeki renkler, romantik kuşlar, tacındaki taşlar, havada uçuşan bulutlar, nasıl yaptığımı anlamadan süsüm bitmiş bile. Sevgili Tülay Hanım’a çok teşekkür ederim.

nil11

Şatolu kapı süsü: eni 60, yüksekliği 90 cm

nil10Taçlı prenses bebeğin yüksekliği 33 cm.

nil5

Keçe prenses için fransız dantelden, ipek kumaştan bir elbise diktim, saçına prenseslere layık taşlı incili taç taktım.

nil4

Annesi sevgili Nil için kelebek ve uğurböceği figürleri tercih etmiş. Prenses temalı düğme setinden çıkan prensesle atını bir tarafa, prensesi ejderhadan koruyan cesur şövalyeyi ise öbür tarafa uyguladım.

nil3

Keçe bulutlar… rüzgarda dalgalanan bayraklar… masal gibi oldu 🙂

nil2Keçe ve kumaştan diktiğim çiçekleri, teneke suluğu dolgululu dikilen çayırlara uyguladıktan sonra anladım ki bu çiçekler en doğru tamamlayıcılar oldu.

DSC07541duuu

About aylarchoco

Sevgili anne babalar, güzel olan her şeyi o kadar çok seviyorum ki inanılmaz. İstanbul'da bebek çocuk tekstili ve süs ürünleri üzerine bir butiğim var. Sıra dışı ürünlerimi ve ürettiklerimi facebook Bebechocolate adlı sayfanın fotoalbümlerinde ve 10 marifet adlı sitede ve instagramda görebilirsiniz. Yıllarca başka işlerle uğraşıp, oğlum dünyaya geldikten sonra hayatımın akışını değiştiren bir iş. Hiç bilmediğiniz çocuk dünyasına girişimin ardından, hiç bilmediğiniz işe atılma. Bir masal BEBECHOCOLATE, oğlumun kısmetine açtığım bir iş; bebeklere ait çok şey var içinde. Mağazama getirdikleri o bebek kokusunu her gün hissetmek istiyorum. Bir de el emeği ürünlerini üretmek ayrıca bir zevktir.

Yorum bırakın

Ziyaretçi Sayısı

  • 498.387 hits