Lüks Işıklı Korsan Kapı Süsü

DSC04698

EYMEN bebek için lüks ışıklı korsan kapı süsü diktim;  bu modelde keçe deniz fenerini isteğe göre ışıklı yada ışıksız olarak yapıyorum; ışıklı olunca karanlık odada aynı zamanda gece lambası olarak da kullanılabilen bir kapı süsü deniz dekorasyonlu oda için birebir. Bu model lüks olduğundan harfler dolgulu olarak dikilir. Bu isme özel keçe kapı süsü bebeğinize yaptırmak isterseniz, lütfen müşterim sırasına ürünü almak istediğiniz tarihten en az 1 ay öncesi sıraya yazılın. Ürün yapımı 4-5 gündür.

kor6

papağan mı yengeç mı yunus mu yer alacak, karar verecek olan sizsizin 🙂

Ebat: 65 x 65 cm

kor4

sipariş için sıranızı alın: ailarmehinli@yahoo.com

kapı süsü
Keçe papağan figürü ortaya uyguladım. Işıklı fenerin aç-kapa düğmesi fenerin arkasındadır.

kor22

kapı süsü
Deniz bebek için deniz temalı, keçe korsanı ve keçe deniz feneri ışıklı olan bir bebek kapı süsü hazırladım. Baş rolde papağan bu sefer. Deniz feneri ışıklı olduğunda ürün karanlıkta gece lambası olarak da kullanılabilir. İsme özel keçe kapı süsü deniz temalı bebek odası için uygundur.

kor21

kapı süsü
Korsan gemisi temali oda dizaynı için tasarladığım bu üründe keçe harfler dolgulu olarak dikildi. Çift kalın çember kumaşla kaplandı, tüm figürler özenle elde dikildi. İthal korsan temalı düğme setini harfler arasına uyguladım – korsan gemisi, hazine sandığı, korsan şapkası, harita vs. Çapa baskılı kurdeleden fiyonklar kapı süsünü tamamalıyor.

kor20

kor19

Arabada bebek var! keçe uyarı levhası, korsan temalı olarak istendi, Alkım bebek için yaptım.

kor18

bayılıyorum bu korsan temalı düğmelere!

kor16

gülen neşeli bulutlar… kapı süsünde hangi figürleri yer alacağına müşteri karar verir.

kor15kor14kor13kor12kor11

RÜZGAR bebeğin modelinde Gül Hanım rüzgar gülü figürü yapmamı tercih etmiş… çok ta isabet olmuş bu seçim bence.kor9

ATLAS bebeğin baby shower partisi için keçe korsan, deniz temalı bebek kapı süsü hazırladım. Bu modelde keçe deniz fenerini ışıklı olarak yaptım böylece karanlık odada aynı zamanda gece lambası olarak da kullanılabilen bir kapı süsü olmuş oldu. Bu isme özel keçe kapı süsü deniz temalı bebek odası için uygundur.

kor10

bebek kapı süsü
Keçe korsan, yunus, keçe deniz simidi, keçe yengeç ve deniz feneri gibi figürler elde dikildi. Harfler dolguludur. Aksesuar olarak korsan temalı düğme seti kullanıldı. 100 % sevgiyle yaptım.

kor8kor7

bu fener ışıldıyor !..

kece-oyuncak-modelleri1

keçe korsan Friko

kor5kor3

deniz temalı düğme setinden çıkan güzellikler…

kor2

About aylarchoco

Sevgili anne babalar, güzel olan her şeyi o kadar çok seviyorum ki inanılmaz. İstanbul'da bebek çocuk tekstili ve süs ürünleri üzerine bir butiğim var. Sıra dışı ürünlerimi ve ürettiklerimi facebook Bebechocolate adlı sayfanın fotoalbümlerinde ve 10 marifet adlı sitede ve instagramda görebilirsiniz. Yıllarca başka işlerle uğraşıp, oğlum dünyaya geldikten sonra hayatımın akışını değiştiren bir iş. Hiç bilmediğiniz çocuk dünyasına girişimin ardından, hiç bilmediğiniz işe atılma. Bir masal BEBECHOCOLATE, oğlumun kısmetine açtığım bir iş; bebeklere ait çok şey var içinde. Mağazama getirdikleri o bebek kokusunu her gün hissetmek istiyorum. Bir de el emeği ürünlerini üretmek ayrıca bir zevktir.

Bir Cevap Yazın

Ziyaretçi Sayısı

  • 466,342 hits
