Bebek Anı Defteri Modelleri

defim2

Doğacak bebeğin annesi Saime Hanım bebeğine dair güzel bir sürü hatırayı biriktirmek için benden deniz temasıyla safari teması karışık olan bir anı defteri yapmamı istedi. Bebek defteri süslemek için safari hayvancıkları diktim, kalemi de aslan figürlü yaptım. Kalemi tamamlamak için aslan patisi şeklinde düğme kullandım. Hatıra defteri toplam 100 yaprak yani 200 sayfadan oluşur. Defterin sahibi sevgi ile kullansın, her sayfası buram buram mutluluk koksun… Daha çok anı defteri görmek için adres bebechocolate.

defımdefim3

defteri safari temalı düğme setinden çıkan hayvancıklarla tamamladım.

defo14

defo12defo13defo1

Soru ve sipariş: ailarmehinli@yahoo.com

bebek anı defteri
Sevgili Funda Hanım’ın kız kardeşinin bebeği Ömer Emir için hazırladığım ekonomik model, bebek anı defterinin görsellerini sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Bebeğin kapı süsü da safari temalı olacağı için anı defteri için de aynı tema uyguladım. Bazen müşterinin bütçesi kısıtlı oluyor ve parası az diye ben şahsen insanın isteğini geri çeviremiyorum; böylece az figürlü, kalemsiz bir not defteri ortaya çıkıyor. Anı defteri kalemsiz olarak yaptım, sadece görsel için kalem ekledim. Defter 28 x 21 cm, 120 yaprak yani toplam 240 sayfa içermekte. Defter kumaş yerine puantiyeli keçe ile kaplandıktan sonra dolgulu safari hayvancıklar eklenerek defterimi tamamladım. Defter süsleme:
Kalem, aslan ya da fil figürlü olabilir. Bulutlu kalemde panda şeklindeki düğme kullandım.

defo20
Sevgili Ali bebek için 100 % sevgiyle hazırladığım 2. ürün, kral tacı formlu kalem ve ve kişiye özel isimli, prens figürle süslü bir bebek anı defteri. Defter kumaş yerine puantiyeli keçe ile kaplandıktan sonra tamamlanmış hale getirildi. Keçe prens temasıyla bir sepet ve bu anı defteri doğum sonrası bebeğin odasında baş köşeyi alacak.

defo7kalemde bebek kafası tercih edildi

defo6

Bebek anı defteri
El yapımı defter için çiçek desenli kumaş kullandım. El işi defter süslemesinde kurdele, kuru çiçek ve inciler kullandım.

defo5

Bir kumaşla defter kaplama örneği daha. Cansu Hanım bana ulaştı ve biricik oğluna dair hatıralar yazabileceği bir bebek anı defteri hazırlamamı istedi. Kalem ve defter süslemesi yaparken romantik, sevgi dolu çifti dikip, annenin kucağına kundaklı bebek uyguladım.

mila1

tatildeyken Mila bebek için yaptığım anı defter ve kuzulu kalem

defo001

Bebek anı hatıra defteri için anı defteri kalemi de hazırladım. Kumaşla defter kaplamak yetmedi, bu sefer defteri kumaşla kaplamadan önce 1.5 cm’lik süngeri kullanarak sünger kapak yaptım. Keçe bebek anı defteri için anne baba keçe figürleri ve kundaklı bebek hazırladım.

defo002defo000

Hamilelik notlarının yazılabileceği güzel bir bebek anı defteri. Krem ve ekru renkler kullandım bu defter süsleme çalışması için. Anne ve babanın, bebeklerini kucaklarına aldıkları an ile süslü üzeri. bebek figürlü bir de süslü kalemi var. Anı defteri süsleme ve kalem.

defo2

pembe keçe anı defteri

Balerin temalı keçe bebek anı defteri ve figürlü kalem Alya bebek için. Defter kaplama işleminde bu sefer kumaş yerine puantiye baskılı keçe kullandım. İncili fiyonklar defteri tamamlar. Kalemi süslemek için balerin bebek figürü ve balerin temalı düğme kullandım.

alya3

defo15

İnci bebek için defter ve kalem seti

defo17defo16

Baykuş figürlerden oluşan bebek defteri ve baykuşlu kalem örneği Melis bebek için yaptım

defo19

kırmızı bahçıvanlı kız tasarımım çok beğenildi galiba… Bu da başka bir bebek anı defterim. Tatlı minik kız annesine sevgi dolu mektup taşıyor cebinde. Defteri yaptıran kişi zorlu bir hamilelik geçirdi ve her şeye rağmen bebeğini doğurma kararını aldı. Ben de bunu defterime yansıtmak istedim, çünkü  bu bebek sapasağlam doğdu :)   Ve annesine teşekkür ediyor, cebindeki mektubuyla.

defo18

About aylarchoco

Sevgili anne babalar, güzel olan her şeyi o kadar çok seviyorum ki inanılmaz. İstanbul'da bebek çocuk tekstili ve süs ürünleri üzerine bir butiğim var. Sıra dışı ürünlerimi ve ürettiklerimi facebook Bebechocolate adlı sayfanın fotoalbümlerinde ve 10 marifet adlı sitede ve instagramda görebilirsiniz. Yıllarca başka işlerle uğraşıp, oğlum dünyaya geldikten sonra hayatımın akışını değiştiren bir iş. Hiç bilmediğiniz çocuk dünyasına girişimin ardından, hiç bilmediğiniz işe atılma. Bir masal BEBECHOCOLATE, oğlumun kısmetine açtığım bir iş; bebeklere ait çok şey var içinde. Mağazama getirdikleri o bebek kokusunu her gün hissetmek istiyorum. Bir de el emeği ürünlerini üretmek ayrıca bir zevktir.

Bir Cevap Yazın

Ziyaretçi Sayısı

  • 460,336 hits
